Olvasd blogunkat


Gyakran ismételt kérdések - GYIK
2. Személyes átvételre van lehetőség?
3. A fizetés milyen módon történik?
4. Mi a csomag kiszállítás menete?
5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?
6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
7. Mi az a furattávolság, a fogantyúnál ezt hogyan kell érteni?
8. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
9. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?
10. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
11. Van lehetőség a termékek személyes megtekintésre?
12. Az árak tartalmazzák az Áfát?
A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.
Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az ’Átvételi-PONT-on’.
A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség.
Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.
A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésben megadott címre.
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mail értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646
CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).
Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, amiről ő jegyzőkönyvet vesz fel. Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket telefonos ügyfélszolgálatunk mobilszámán: +36-20-343-42-52.
Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal bal felső sarkában találja. A piros "MEGRENDELÉS»" menüpontra kattintva tudja a rendelést véglegesíteni, a megfelelő adatok megadásával a rendelését lezárni.

Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a megrendelés menüpontban írja ki.
A furattávolság a fogantyúk esetében a két rögzítő csavar középpontja közötti távolság mm-ben megadva.

A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ezen felül, ha ellátogat bemutatótermünkbe, akkor kollégánk személyesen is fel tudja venni a rendelését.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.
Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését.
Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.
Az utaláshoz szükséges számla PDF másolatát, későbbiekben küldjük e-mailen, a számla kiállítása és a termék csomagolás alkalmával. Kérjük figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük írja bele a PDF számla sorszámát. Az adatokat az utaláshoz egy központi email címünkről küldjük - eszamla @ webtree.hu. Figyelem, egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek tekintik, így kérem nézze meg spam mappáját is vagy állítsa be, hogy ezen email címünk nem spam.
Igen, van. Azoknál a termékeknél van erre lehetőség, ahol az adatlapon megjelöltük.
Ezek a termékek egy külön menüpontba is ki vannak gyűjtve.
A weboldalon kétféle jelölést láthat:
- Átvételi ponton megtekinthető: Igen.
Ebben az esetben a termék az adott formában és színben megtekinthető.
- Átvételi ponton megtekinthető: Igen, de csak más színben.
Az adott formatípusú termék megtekinthető, de a böngészett terméktől eltérő felülettel.