a fogantyú specialista 2010 óta
FogantyuShop.hu
TERMÉKEINK
KOSÁR
A kosár üres!
KAPCSOLAT
GYIK
KATALÓGUSOK
GALÉRIA
MŰSZAKI SEGÉDLET
BLOG
FIZETÉSI / SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Gyakran ismételt kérdések - GYIK



  • A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
  • Személyes átvételre van lehetőség?
  • Van lehetőség egyéb csomagfelvételi módokra is?
  • A fizetés milyen módon történik?
  • Mi a csomag kiszállítás menete?
  • A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki" Ez mit jelent?
  • Mi az a furattávolság, a fogantyúnál ezt hogyan kell érteni?
  • Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
  • Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
  • Van e lehetőség a termékek személyes megtekintésére?
  • Az árak tartalmazzák az Áfát?
  • Mi a rendelés visszaigazolás menete?
  • Bankkártyával tudok fizetni?
1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?
A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk (MPL, GLS, Cs-Sprint futárcégek által).
2. Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az üzletünkben. A személyes átvételre nyitvatartási időben van lehetőség. A rendelés személyes átvétele esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van módja. Címünk: 1162. Budapest, Marcell utca 3.
3. Van lehetőség egyéb csomagátvételi módokra is?
Igen, a megrendelését kérheti: csomagautomatába, csomagpontra, Posta pontra (MPL, GLS).
4. A fizetés milyen módon történik?
A webáruház vásárlási folyamata közben 5 féle fizetési módot választhat, az átvételi mód függvényében.
  • Utánvétes fizetés (készpénzzel vagy bankkártyával átvételkor)
  • Bankkártyás fizetés (a rendelés végén interneten)
  • Banki átutalás
  • Készpénzes fizetés (személyesen az üzletünkben)
  • Bankkártyás fizetés (személyesen az üzletünkben)
5. Mi a csomag kiszállítás menete?
A futár az első zárható ajtóig kézbesíti a küldeményt (kertes ház/családi ház esetében a kert kapu, társasház esetében a társasház bejárati ajtó/kaputelefon/lépcsőházi ajtó). A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mail értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés.
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-1-767-82-82
CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
GLS futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzve, a futárcég értesítést küld a szállításról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre.
Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár visszafordítja a küldeményt.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
GLS telefonos Ügyfélszolgálata:
Telefon: +36-29-886-700
Mobil: +36-20-890-06-60
6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya, mérete alapján számolja ki a szállítási költséget. Ezt a számolt összeget a weboldal a kosár menüpontban írja ki, miután kiválasztotta az átvétel módját.
7. Mi az a furattávolság, a fogantyúnál ezt hogyan kell érteni?
A furattávolság a fogantyúk esetében a két rögzítő csavar középpontja közötti távolság mm-ben megadva.
8. Milyen módon adhatom le a rendelésem (e-mailen, személyesen)?
A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ezen felül, ha ellátogat bemutatótermünkbe, akkor kollégánk személyesen is fel tudja venni a rendelését.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.
9. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
Az utaláshoz szükséges adatokat, későbbiekben küldjük e-mailen, a számla kiállítása és a termék csomagolás alkalmával. Kérjük figyeljen, hogy utalásnál az emailben szereplő összeget utalja át. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a jelzett sorszámot.
10. Van lehetőség a termékek személyes megtekintésre?
Igen, van. Azoknál a termékeknél van erre lehetőség, ahol az adatlapon megjelöltük.
Ezek a termékek egy külön menüpontba is ki vannak gyűjtve.
A weboldalon kétféle jelölést láthat:
- Átvételi ponton megtekinthető: Igen.
Ebben az esetben a termék az adott formában és színben megtekinthető.
- Átvételi ponton megtekinthető: Igen, de csak más színben.
Az adott formatípusú termék megtekinthető, de a böngészett terméktől eltérő felülettel.
Bemutatótermünk címe: 1162. Budapest, Marcell utca 3.
11. Az árak tartalmazzák az Áfát?
Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.
12. Mi a rendelés visszaigazolás menete?
„Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti, és egyben küldheti el a rendelését, amelyről egy automatikus levelet küldünk. Az esetleges adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Kérjük, nézze át, ellenőrizze a megadott számlázási-, szállítási címét, a megrendelt termékeket, mennyiségeket.
A kiküldött automata levelet követően visszaigazolunk Önnek, mely egy manuális folyamat. A megrendelés leadása és a visszaigazolás között akár 1-3 nap is eltelhet, mert egyes esetekben a gyártó válaszára kell várnunk.
A visszaigazolásunk tartalmazza a tervezett szállítási időt, melyet két gomb segítségével el kell fogadnia vagy elutasítania. Ez egy fontos lépés, mert amíg nem fogadja el a visszaigazolt dátumot, addig a rendelése nem halad tovább!
13. Bankkártyával tudok fizetni?
A webáruházunkban online OTP Simplepay és GooglePay fizetési módokkal tud fizetni.
Személyesen üzletünkben OTP terminálon keresztül tud bankkártyával fizetni.
Oldalainkon sütiket (cookie) használunk a jobb működésért. További információk
Oldalainkon sütiket (cookie) használunk a jobb működésért. További információk